خنده

برای خنده دور هم جمع شویم

خنده

برای خنده دور هم جمع شویم

جک

 غضنفر میره تلویزیون رو روشن میکنه میبینه کانال یک قران داره کانال 2 قران داره .... کانال 5 هم قران داره....سیم تلویزیون رو از برق در میاره بوسش میکنه میزاره بالا تاقچه....

جوک

پسر ترکه تو پارک با یه دختره قرار گذاشته بوده ، بعد همین که داشتن حرف میزدن یهو دختره میگه : وای بابام از دور داره میاد ترکه : بابات تا حالا منو دیده ؟ دختره : نه ترکه: اینکه ترس نداره ، بهش بگو من داداشتم

جک

غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی
راننده میگه من که چیزی نگفتم ، غضنفر می گه بعدا که می گی 

 

 

 

به غضنفر میگن با بنزین جمله بساز میگه خوش به حال ش

مگسه دور سرغضنفر داشته وز وز می کرده،  می گه: برو جون مادرت، الان برامون یه جوک درست می کنند.!

به غضنفر میگن: حالت چطوره؟میگه: تازه موکتش کردم.

از غضنفر می پرسن: اگه گفتی کی به همه محرمه؟ یک خورده فکر میکنه میگه: سوپر مارکت سر کوچه! میگن: چرا؟میگه: چون به همه شیر میده!!

به غضنفر میگن: سیگار میکشی؟ میگه: نه
میگن: مشروب میخوری؟ میگه: نه
میگن: قماربازی میکنی؟ میگه: نه
میگن: سینما میری؟ میگه: نه
میگن: رفیق بازی میکنی؟ میگه: نه
میگن: پس وقت بیکاری ات رو چه جوری پر میکنی؟ میگه: دروغ میگم !

یکی مرده بوده، داشتن واسش خرما خیرات میکردن.غضنفرمیاد و یک مشت خرما ورمیداره. یارو میگه: هی چه خبره اته، یک نفر مرده، اتوبوس که چپ نکرده

غضنفرعقلش نمی رسیده، میره براش نردبان میاره.

غضنفر حالت تهوع بهش دست میده، اون دست نمیده.

پسرغضنفر که شب ها خروپف می کرده به باباش میگه: بابا چه کار کنم شبها از صدا ی خروپف خودم خوابم نمی بره؟غضنفر میگه: خوب برو توی یک اتاق دیگر بخواب !!!ما سوار بنزین